Cover

søndag den 4. maj 2014

Så kom der en hest mere

Så var der lige et lille ønske om endnu en hestekage. (Ja jeg bor på landet, så her er mange hestepiger) 
 
Denne gang skulle jeg prøve lidt nyt, så bundene er en opskrift jeg har på vanilje cupcakes, en opskrift som jeg elsker, og jeg tænkte den måtte være super til kagebunde. Og ja det var de. 
 
Derudover ville konfirmanden gerne have en hvid chokolademousse i, samt jordbærcreme. Cremen var lige i skabet.... MEN hvidchokolademousse gik helt galt... Da kage har stået og skulle sætte sig i et døgn, og bage ringen skulle af, så løb moussen lige så stille ud af kagen.... PANIK... det var 3 timer inden vi skulle være der. Jeg havde været lidt smart og i den midterste bund var der hvid chokolade stykker, og bortset fra et lille vandløb, bag på kagen, så det sås ikke, så blev den rigtig god. :)

 














Ingen kommentarer:

Send en kommentar